--

CCXLSLR
Whatever Will Be, Will Be - Doris Day

斑比:

  • When I was just a little girl当我还是个小女孩的时候

  • I asked my mother, What will I be我问妈妈我长大以后会是什么样子呢

  • Will I be pretty, will I be rich我会变漂亮吗,我会变富有吗

  • Here's what she said to me妈妈对我说

  • Que Sera, Sera,世事不可强求

  • Whatever will be, will be顺其自然吧顺其自然

  • The future's not ours to see未来不是我们能够预见的


评论

热度(8)